Gotta Buy 'em All

5.5.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

.

Trecand peste momentele funny ale acestui video , chiar au dreptate ^^ . Pana la urma voi ce credeti ca ei au facut anime`ul asta sa va distreze pe voi ? Folosindu`se de acest anime ei isi vand produsele . Stiu , sunt cam dur , dar am promis ca nu imi mai bat capul cu cacaturi de`astea . So ... revenind la video mi se pare chiar amuzant . Mai ales cu partea Steal from mom ! :)) . Astia de la CollegeHumor sunt chiar geniali . Pe 09.05.2010 se implinesc 2 luni de cand am deschis blogul . Ma gandeam ... oare despre ce sa scriu in acest post ca sa aveti ce citii , apoi sa pun la sfarsitul postului reclama la celelalte posturi . Ma gandeam ... sa va filozofez despre 2012 sau sa scriu despre Sonic X sau sa pun video cu un concert al lui Voltaj si sa ii laud ... si am ales sa pun un video cu Pokemon si sa aberez . The best choice . ^^ Ce de amintiri am cu Pokemon ... :-<
La televizor la mine ruleaza Tom & Jerry pe Cartoon Network , iar Piti se bate cu ecranul tembelizorului . Ascult Skillet - Comatose , imi vine sa borasc , mor de plictiseala , nu gasesc paracetamolul si nu`mi pot scoate din minte o anumita persoana ... [ sper ca te simti :P ]
Sora`mea a facut un tort din 3 budinci combinate cu biscuiti si cu ocazia asta o si felicit , dar eu am mancat ca un porc si mi s`a aplecat . Apropo de Sonic X , am downloadat cu Bittorent primul sezon al acelui anime [ 1-52 episodes ] si abea astept sa le vad , pacat ca nu am chef sa ma uit :)) . Ce zi boring ... Eu acum ar fi trebuit sa fiu intr`un loc anume pe care nu vreau sa il pronunt ca mi se face si mai rau decat imi e actual , dar a intervenit starea asta de borat si am ramas home . Alalta`ieri am venit de la un festival foarte marfa by Radio3Net si cu ocazia asta tin sa o felicit pe Kitty si trupa ei pentru spectacolul facut , dar nu in ultimul rand pe Gugu a.k.a. M.J. . Acum ca pe finalul postului in sfarsit am ajuns la parte pentru care v`am pus sa cititi atat . In dreapta jos scrie mare " Arhiva Blog " , mai jos sunt toate posturile facute de mine pana acum . Recititi`le cand nu aveti ce face ^^ . Da , de`asta am facut acest post . Sa fac o mica reclama la celelalte posturi de pe acest blog , lol .


P.S. La multi ani barbatilor ! :)) E ziua barbatilor , la multi ani mie ^^ .

2 comentarii:

vεvε ♥ spunea...

Hai la multi ani :)) .. pe cne nu poti scoate din minte ? :-? hmm...:D ... multzumesc pt felicitari ;;) sunt si eu buna la ceva=))
Felicitari Kitty , felicitari Gugu , felicitari Paul :)) felicitari tuturor !! felicitari mie pt tort :))

SilverLuna spunea...

Dada ma simt, Ciocolici >:D<
Hai pa, k vine sor'ta si ma taie :P

Trimiteți un comentariu