Weird dreams

13.5.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Am visuri tampe rau de tot . De la morti la extraterestrii cu scutece . In ultimul timp am visuri din ce in ce mai ciudate . Eu , spre deosebire de ceilalti , in cele mai multe cazuri imi aduc aminte tot ce am visat . Am citit pe net ca visurile sunt reflectarile starilor emotionale si dorintelor noastre or something like that . Adica la ce ma gandesc eu toata ziua imi apare in vis :)) . Ok . Si de ce acum cateva zile am visat extraterestrii cu chip de bebelusi in scutece ? Da , recunosc . Chiar ma gandesc la extraterestrii , dar nu la scutece sau la bebelusi !!! Eram in masina , soferul era panicat ca suntem invadati si ca era THE END OF THE WORLD [ si asta e un lucru la care ma gandesc destul de des ^^ ] , iar eu eram asa de bucuros ca exista extraterestrii si ca se duce dracu` rasa umana incat ma durea in fund ca o sa fiu prajit si eu ... :)) Ma , visul ala chiar mi`a placut . In vis aveam acel feeling awesome cand vin extraterestrii si te invadeaza . E de retinut ca eu din totdeauna mi`am dorit sa vad un extraterestru sau sa fim invadati de unii . Aseara am visat ca sunt pe doua blocuri cu un crac pe 1 si cu altu` pe celalalt , desi dinstanta dintre cele doua era de 20 de metrii . Si mai eram cu 1 persoana , dar nu imi mai aduc aminte cine , dar stiu ca era female . Jos era mama cu unchi`miu care strigau la mine panicati sa ma dau jos , iar persoana de langa mine le zicea razand sa ma lase in pace ca ma distrez si eu . Deci eu am cele mai tampe visuri . Saptamana trecuta am avut doar 2 visuri toata saptamana , desi am visat in fiecare noapte . Adica s`au repetat aceleasi 2 visuri de mai multe ori , si mai erau si triste :( . Acum o luna am visat ca ma milogeam de Mugur Mihaescu sa refaca Vacanta Mare , iar in urmatoarea zi am gasit pe net stire ca Mugur Mihaescu reface Vacanta Mare :)) . Cand s`a casatorit unchi`miu , inainte sa ma duc la restaurant , toata ziua m`am gandit la bunica`miu , care a murit [ R.I.P. ] . Iar cand am ajuns la restaurant am lesinat de oboseala si am stat pe jos vreo 2 minute . Deci doar 2 min . In timpu` asta am visat ca m`am plimbat prin tot restaurantu` , apoi a aparut bunica`miu care ma striga , iar eu ma duceam spre el , apoi m`am trezit cu 2 palme de la mama :)) . Acum 2 ani , cand m`am trezit sa ma duc la scoala , m`am dus la W.C. si eram foarte ametit . M`am asezat pe cada si am cazut pe spate si am lesinat . Am stat vreo 10 minute in cada si am dormit :)) . In timpu` asta am visat ca stau iar in Tei , iar cand m`am trezit chiar credeam ca sunt in Tei :| . Mai am cateva vise emotionale , dar nu se spun pe blog ca sunt timid :)) . Ideea e ca eu de fiecare data cand sunt sad si imi doresc un anumit lucru foarte mult il visez ... presimt ca noaptea asta o sa am un vis cu un urs facut din nori care mananca Luna . :)

4 comentarii:

vεvε ♥ spunea...

ciudatule :))
care'i treaba cu Luna ? :-?
hm.. sti parerea mea ;)) :p :*

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@• vεvε ღ •
Luna = planeta care apare pe cer cand vine seara :)
Strange comment ...
P.S. ciudata esti tu

SilverLuna spunea...

Hmmm...a dreq Luna asta :-W

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@SilverLuna
Nici tu nu te`ai prins la ce m`am referit ? :(

Trimiteți un comentariu