Noapte alba incompleta

17.5.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

E 04:10 , am avut o noapte alba incompleta pentru ca in 10 minute o sa ma bag in pat :)) . Marog , nu e prea mare diferenta intre ziua/noaptea de azi si precedentele pentru ca eu de obicei ma culc pe la ora asta , dar spre deosebire de celelalte nu am stat si am tacanit singur tastele , ci m`am uitat la 3 filme cu Gabi si cu sora`mea , am baut o sticla de vin rosu si am mancat omleta foarte sarata cu prea mult ulei facuta de sora`mea .
Filmele vizionate :
1. nu mai tin minte numele
Un film horror tamp cu o movila de noroi din mijlocul padurii in care se ascundeau zei , cel putin asa am inteles eu . Cel mai boring film horror pe care l`am vazut pana acum , pe departe .
2. Naruto Shippuuden Movie 2 : Bonds
Desi l`am mai vazut o data , mi`a placut sa il revad pentru clipele cool ale lui Sasuke si clipele de nostalgie ale lui Naruto . Personajul negativ era 100% copiat din Dragon Ball Z , daca ati vazut filmul stiti la ce ma refer . Cel mai bun film Naruto vazut pana acum si singurul care nu a avut fillere boring .
3. Requiem for a dream
Drogati . Filmul asta il recomand tuturor sa il vada , dar in primul rand i`l recomand lui Terror . Vei ajunge ca baba aia daca continui sa fi obsedat de muschi .
E 4:40 , mai am doar 2 tigari in pachet si nu mi`e somn ca am o stare tampa . Nu , nu cred ca sunt deprimat , ci da mai mult spre oftica , frustrare si nemultumire . Am o stare cu care nu m`am mai confruntat pana acum asa ca nu ma pot pronunta ce fel de stare e , ... dar i`am promis cuiva ca o sa fiu cheerful :) . La 06 tre` sa ma trezesc sa duc o placuta de rami ddr2 de 1GB asa ca ma bag in pat .
Luminile s`au stins , noapte buna Bucuresti [ ce mai e din noapte ] .

1 comentarii:

SilverLuna spunea...

Ashea sa si fii. Cheerful. >:D<
Sa ma incurajezi astfel si pe mine...k ieri m-a apucat plansu' iar k renunt la facultate :-<
Da' mi-a dat Kame una dupa ceafa si m-a ajutat cu proiectul.
Ce bine e sa nu lupti singur impotriva curentului.
Multumesc si tie, si sora'tii, lui Kame, si lui tati :X:X:X.
=^.^=

Trimiteți un comentariu