The new old me

29.4.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Nu le pasa de copiii desculti in zapada ,
Nu le pasa de abuzurile facute de garda ,
Nu le pasa de batranii carere nu au casa ,
Nu ... pur si simplu nu le pasa .
Nu le pasa de pensionari ca n`au pastile ,
Nu le pasa ca mor in saracie cu zile ,
Nu le pasa ca lucrezi de la 8 la 8 ,
In mortii lor or sa plateasca pentru tot .

M`am saturat sa ma tot plang si sa fiu deprimat . De acum in colo iau toate exact cum sunt . >:D< Nu ma mai intereseaza nimic , trecut , prezent , viitor . Toate 3 sunt niste etape prin care toti suntem nevoiti sa trecem , chiar daca ne place , chiar daca nu . Nu ma mai intereseaza ca suntem piesele de sah a celor de sus , nu ma mai intereseaza nimic . Deprimare = 0 . Am urinat pe ea de stare tampita , si nu ma mai intereseaza nimic . Nu ma mai intereseaza ce parere au ceilalti de mine , nu ma mai intereseaza ca sunt alone , nu ma mai intereseaza nimic . Nu ma mai intereseaza ca tot ce fac e o prostie , ca e o prostie sa faci ce iti spune societatea , dar daca nu faci asta no money , deci sunt nevoit . Nu ma mai gandesc la viitor . Traiesc fiecare clipa din viata ca si cum ar fi ultima . Acum va intrebati de ce am mai pus melodia de sus si am fredonat versurile ... pai imi place ^^ . Si imi place pentru ca are un mesaj frumos , si chiar daca am spus ca nu voi mai fi niciodata deprimat rapp tot o sa ascult .. pentru mesajele pe care le au melodiile de acest gen , dar nu ma mai plang de ele . Doar le iau si le inteleg , atat . Nu ma mai intereseaza ca scoala e o prostie si ca tot ce iti impune societatea e tot o prostie . O sa incerc sa gandesc ca toti ceilalti . O sa incerc sa fac doar ce mi se spune si gata . De ce doar eu imi pun intrebari ? Eh .. anyway . Raman acelasi eu . Acelasi Cioco care este neindemanatic si face greseli zilnic , care nu se intelege cu sora`sa , acelasi prost care pune la suflet toate prostiile , acelasi urat , sarcastic care face haz de necaz in orice situatie , acelasi matur pe dinafara , dar imatur pe dinauntru , acelasi pusti care vrea sa nu fie tratat ca un pusti , care isi iubeste papagalita Piti mai mult ca pe tine , care uraste oamenii falsi , care prefera sa i se spuna ca e un ratat , dar sa fie sincer , decat sa i se spuna ca e un dulce , dar sa fie mintit , acelasi rapidist care se refugiaza pe stadion , care asculta rock combinat cu rapp , care are o inima mai mare decat capul tau , care ma regasesc in muzica rapp , care ii place sa inlocuiasca cat mai multe cuvinte in propozitie din romana in engleza , acelasi credincios care bea bere ascultand sfanta scriptura , care nu sti niciodata daca am fost sarcastic sau am vorbit serios ... basically ... the same idiot who loves you all ^^ . Deci raman acelasi eu , dar vesel . Singura sansa ca eu sa mai devin deprimat e sa se desfinteze firma care produce berea blonda Bergenbier ... atunci chiar as deveni deprimat :-< .

Alte melodii pe care le recomand :
Rappa - Condamnati la Viata ; Guess Who - Unu' Altu' ; Nimeni Altu' - Definitii Elementare ;
Ombladon feat. Raku - Egali din Nastere
.


Ascultati`le please ^.^

1 comentarii:

SilverLuna spunea...

Buaaaah!!! Extremistu' lu' mama...nu am zis sa ne bagi pe toti in -zda mamii noastre...ma rog, nu cu voce tare sau scris pe blog...nu te mai complica cu toate chestiile astea...enjoy what's good in life, opreste-te din critica, fiindk nu mai ai timp sa vezi cerul kt mai e albastru, pomii cat mai au frunze, si toate chestiile astea romantice si naturale. Ti-am zis, knd ai timp, fa-ti drumuri pe la noi. Ai prieteni. Viziteaza-i :)

Trimiteți un comentariu