File din jurnal

30.5.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Alaltaieri am plecat la Florin cu 15 lei in buzunar , care voiam sa ii folosesc sa ma tund , dar .. din pacate .. viciul m`a obligat sa ma duc la magazin sa cumpar tigari :D . Am trecut pe la 5 magazine si nici macar una nu avea Kent sau Dunhill de nici un fel . Toate aveau numai Marlboro , marog .. pan` la urma am luat un Marlboro rosu si o Cola la jumate de 4 lei , uitand ca mai tre` sa dau si bani la maxi ca sa ajung in Voluntari ... -.- Si ajung eu la Maxi si vad ca in buzunar nu mai am decat 1 leu si 10 bani am zis " FUCK ! " . Ok .. calm ! Ma urc in 21 si merg cu el pana la capat , la Carrefour , si cobor si merg 4 statii pe jos . Ajuns in Voluntari , m`am intalnit cu niste prieteni de`ai lui Florin [ Victor , Gabi , Titi ] si am pus`o de`un tenis de picior . Toata ziua a fost soare si cald rau , dar .. Dumnezeu avea alt plan . Am jucat un joc de tenis de picior , apoi a inceput sa ne scuipe Dumnezeu in cap , apoi a tunat , iar apoi a inceput .. ploaie cu galeata ! De la 19 la 22 a plouat fara oprire , iar noi ce am facut in timpu` asta ? Am facut dus afara :)) . N`aveam nici o treaba cu ploaia , noi ne bateam cu un pusti de 4 ani care ne tot injura si fumam tigari sub un copac , care nici nu ziceai ca e deasupra noastra . Nu era nici o diferenta intre a sta in ploaie si a sta sub copacu` ala .. apoi am inceput sa ne ascundem sub o camioneta , ca ultimii aurolaci , dar Dumnezeu nu ne`a lasat ! A inceput sa ploua si mai tare si a ajuns apa chiar si sub camioneta ! :( Pe la 21 am intrat sa stam in magazia lu` Gabi si ne`am batut joc de Alecu si l`am facut sa creada ca noi suntem in parc la Concert , dar de unde pana mea concert pe ploaia aia ? :)) Si l`am facut sa se duca degeaba :)) . La 22 ne`am dus sa ne schimbam ca eram uzi , eu m`am schimbat cu o bluza si un hanorac de la Florin , si ne`am dus spre nicaieri . Am plecat asa de nebuni , eu cu Florin aveam de gand sa ne ducem sa ne luam pachet de noapte la net , Victor , cu Gabi si cu Titi aveau de gand sa se duca in parc , pan` la urma ne`am dus toti 5 in parc , dar mai intai ne`am luat inca 1 pachet de tigari si 3 sticle de bere Neumarkt . Le`am baut , apoi ne`am dus in parc . Pe mine deja ma luase , adica nu mai stiam ce e in jur . Daca ma intrebai ceva care eu nu voiam sa iti raspund inainte sa beau , acum , adica atunci , ti`as fi raspuns . Conteaza ca ma simteam foarte bine , dar era ciudat .. ca eu nu m`am mai imbatat asa fast niciodata . Adica doar de la cateva guri de bere si deja eram in cap ... Victor a aruncat umbrela inchisa in sus si in aer s`a deschis si a ramas in copac =)) , iar eu dadeam cu umbrela in fiecare copac care il prindeam ca sa se scutere la Florin in cap :)) . Ne`am dus in parc , acolo ne`am plimbat ce ne`am plimbat , iar eu radeam la orice si iti vorbeam despre orice . Vorbeam pe alta limba . La intoarcere ne`am luat o sticla de bere Timisioreana la 2 L , dupa ce am baut`o ne`am intors acasa , cu gandu` sa ne dormim . Fiecare la casa lui , toti nani nani , doar eu la ora 5 dimineata beam vin alb si filozofam cu Gabi si nea' Petrica . Toate bune si frumoase pana m`a apucat deprimarea ... Eu nu sunt genu` care sa fie nervos cand bea sau sa faca scandal sau etc . Doar ca eu , cand sunt beat , pun la suflet orice , chiar orice si ma deprim fooooarte usor :( . Eu cand beau am doua stagii . Mai intai sunt vesel si rad la orice , apoi spre sfarsit sunt deprimat rau . Era 10 dimineata si eu tot deprimat eram .. mai aveam putin si plangeam , iar Florin se uita la mine ca la felu` paispe . La 14 am plecat asa ametit cum era , spre Ciolpani . Ahh ... am uitat pachetu` cu 2 tigari in el la Florin ... Pe drum eram mai mult ca sigur ca nu o sa mai prind autobuzu` sau nu o sa vina deloc pentru ca aveam senzatia ca alaltaieri , cand m`am uitat sa vad cand vin autobuzele , am vazut gresit si nu mai vine la 16:30 . Ajuns la 16:20 . Dar sa vedeti ce politie de tot cacatul avem in Romania , coaie . :| Eu asteptam 447 la capatul lui 41 , masina de politie era la 10 metrii de mine cu 4 politisti langa ea , care mancau seminte . Vine unu beat MORT cu o bere la doza in mana dreapta si o bata de 2 metrii in mana stanga . Termina de baut berea , arunca doza la gunoi , deci era beat si a aruncat doza la gunoi , uau ! Eu nu arunc la gunoi nici cand sunt treaz :)) . Asa , apoi incepe sa vorbeasca singur . Peste 2 minute vine spre mine si imi da ditamai bata in cap . Eu zic " Ce gatu` ma`tii vrei , ba ? " , iar el se intoarce si se duce spre altu` . A avut noroc ca eu sunt bou si nu m`am luat de el si l`am ignorat , dar nu a avut noroc si la urmatoru` . Se duce la altu` si ii da lafel ca mie , doar ca pe ala il pune in cap . Se ridica ala si cata pumnu` a putut sa`si ia betivu` ala . Mie mi`era si mila de betiv , dar eram si uimit .. Nu stiu cum pana mea a dat pumnul ala , dar betivu` ala a sarit 2 metri in aer si a cazut dupa gard . Ca in filme ! Si acolo a ramas betivu` ala ... O fi murit , o fi lesinat , o fi adormit . Habar nu am . Dar era plin de bors pe fata . Si in tot timpul asta politistii ce faceau ? Mancau seminte si se amuzau pe seama lor . Hai coaie , nici chiar asa ... Marog . Cum am ajuns acasa m`am si dus la dus repede sa nu se observe ca`s putin beat , dar cred ca si`au dat seama pentru ca mergeam in zigzag si vorbeam mult :)) . Am ajuns acasa cu o raceal tampa rau , nasu`mi curge`ntruna , iar tot corpu` meu e plin de bubite ca am facut o alergie , lol .

1 comentarii:

vεvε ♥ spunea...

numai prostii faci [-(

Trimiteți un comentariu