Planuri pentru viitor

24.5.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Ma gandeam sa fac publice planurile mele de viitor , pentru ca stiu ca am foarte multi fani care abea asteapta sa afle ce vreau sa schimb la mine si la viitorul meu :

- Primul plan si cel mai important e TOP SECRET . ^^ Sincer ? Nici eu nu stiu sigur ce e in primul plan , dar stiu ca e foarte foarte important . Ce`mi place sa fiu misterios ^^, ... chiar si cu mine insumi .
- Ma mut la ... nu stiu . "Acasa" la mine va fi intotdeauna un lucru incert . Dar stiu ca o sa scap de comunismul de aici !!!
- Scuter !!!
- Imi pun cercel in urechea dreapta si un piercing , dar nu stiu unde . Ma gandesc in spranceana sau sub buza de jos .
- Schimb linku` la blog in http://ciocovaga.blogspot.com , adica tocmai am schimbat :P .
- Strang bani si imi cumpar cercei "rotunzi" din gold .
- Imi imbunatatesc colectia de formatii rock pe care le ascult si o las mai usor cu rappu` ca ma deprima . Nu , nu am zis ca nu o sa mai ascult rapp , ci ca o las mai moale . Mai mult rock , mai putin rapp ^^ .
- Renunt . Nu imi mai las parul lung . Mult prea multa bataie de cap !!! Si inca un motiv mai e si ca mor de cald cu parul de acum pe strada , din cauza incalzirii globale OFC , pai cand o sa il am lung ... Deci o sa mi`l tund ^^ ... cum nu stiu :)) ... o sa ma duc la frizer si o sa cer un mic sfat , cred ca o sa mi`l si vopsesc . Culoare = ?
- Sa slabesc =)) . No joke , lol !
- Ma gandesc sa invat sa cant la chitara , dar nu sunt sigur . Mai degraba m`as face tobar sau as putea sa fac ce mi`a recomandat Maxx ... sa invat sa cant la acordeon =)) .
- Intru la liceu .
- Invat sa dansez tango . Lol ? Just joking ...

Ca sa dau finish la planurile astea tre` timp si bani . Cred ca o sa ajung in 2011 pana o sa termin planurile astea , dar asta e planul meu ! Vreau sa devin foarte chipes ca in 2012 cand vine THE END OF THE WORLD sau planeta Nibiru sa i se faca mila de planeta pentru ca traiesc eu pe ea .

* primele 3 planuri sunt mai mult dorinte , decat planuri .

2 comentarii:

vεvε ♥ spunea...

:)) interesante planuri. ma bucur k te'ai hotarat sa te tunzi !!! minune ! :)) scuter slabe sanse :)) pierse sub buza = cah :)) in spranceana suna mai bne :-?

vεvε ♥ spunea...

pierce* ma scuzi :">

Trimiteți un comentariu