Some news about me

19.5.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”


LIFE = SHIT
Nu obisnuiesc sa povestesc nici macar in fata , da` pe blog ... , despre viata mea personala , dar vreau sa lamuresc niste lucruri . O sa povestesc cat mai pe scurt despre ce mi s`a intamplat , pentru ca nu imi place sa intru in detalii , in ultimele zile si despre ce ma supara , dar nu si despre partea in love , care , din pacate , imi ocupa creieru` 90% din zi . In primul rand vreau sa transmit un mesaj pentru toti cei care frecventeaza scoala si care fac sacrificii pentru cacatul asta : SI CU 5 SI CU 10 , IN ROMANIA , TOT ACOLO AJUNGI . Deci e inevitabil . Unde ? Aici va raspundeti singuri . You're the only one who can change your life from gray to pink . ^^ Deci pe scurt : au venit propietarii , ne`au dat afara , am pierdut tot ce aveam in apartament , dar le vom recupera cand revine mama in tara , ieri si alaltaieri am stat la unchi`miu , azi am venit si stau la taica`miu [ Ciolpani ] pana cand vine mama in Romania , apoi vom sta la bunica`mea [ Buftea ] cat sta mama in tara , apoi cand pleaca ne vom intoarce iar in Ciolpani ... and so on ... . So ... i've become an homeless guy ^^ . Nice .
Dar stiti ce ma deranjeaza cel mai mult ? Ca am pierdut samponul Clear for Men with cool feeling si parfumul meu atat de faimos :(( ... ohh , cine imi mai da mie 100 roni sa imi iau alt parfum CUBA ? Clear for Men e singurul sampon bun pentru scalpul meu :(( . Dar a fost si funny , adica ... daca ati vedea 3 oameni pe strada care se plimba cu 2 colivii cu papagali si 1 cusca cu veverita nu ati rade ? Ca de obicei fac haz de necaz chiar si in cele mai tampite situatii , desi sunt unhappy . S`a dus dracu` toata socialitatea mea , nu ca as fi avut cine stie ce viata sociala . Ah .. Si ce ? Daca viata e o curva si te inseala , inseal`o si tu pe ea . M`am cam saturat , dar ce sa fac ? Pan` la urma ce vina am eu ? I wanna go back there ... in that white nights ... Deci am facut acest post ca sa clarific aceste lucruri . De acum in colo o sa postez cat mai rar posibil si doar ce e important .


P.S. Happy Birthday , Irina !

1 comentarii:

vεvε ♥ spunea...

Ok ... viatza e roz :X asa k
razi :)) incearca sa vezi
mereu partea buna a
lucrurilor :p

Trimiteți un comentariu