Ultima zi de scoala

4.6.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Suntem in 15 Iunie si nu sunt sigur daca s`a terminat anul scolar pentru ca a fost greva si exista probabilitatea sa se fi terminat pe 31 Mai sau sa fi inghetat anul .
Ma trezesc la 05:45 , ma spal pe dinti cu Colgate pentru ca tata nu a vrut sa imi ia Sensodine , folosind periuta de dinti foarte scumpa la 25 lei , apoi ma duc sa mananc 3 felii cu unt si cu miere . Cand termin de mancat ma imbrac si plec 3 kilometrii pe jos pana la sosea ca sa iau maxi`taxi spre Bucuresti . La 08:30 ajung in Bucuresti si realizez ca am intarziat . Trist ca am facut drumul degeaba , ma intorc spre 282 , dar ma intalnesc cu un coleg , care mi`a ridicat moralul si mi`a dat sperante ca mai pot intra in scoala . Sarim Galvaniul si , plini de vasilina , ne ducem sa ne luam adio de la actual colegii nostrii , dar fosti colegi in devenire . Toata lumea plange , numai eu am un zambet sadic pe fata . Festivitatea de incheiere a anului scolar devine din ce in ce mai plictisitoare , dar eu sunt bucuros ca am trecut clasa , cred .
Plec obosit acasa dupa o zi foarte obositroare , iar compunerea mea are 16 randuri , in loc de 25 si cred ca o sa iau un 3 .


- compunere facuta de mine in ora de Romana acum 2 saptamani , pacat ca nu am apucat sa i`o arat profei :))

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu