Viitor incert

16.6.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”


Maine dimineata o sa scap si de stresul provocat de scoala , dar vine altul mult mai mare . Maine seara vine mama in tara . Ma doare ca s`a ajuns la asta ... De maine voi sta in Buftea o saptamana sau 2 , apoi mama se va intoarce in Franta . Ce voi face mai departe nu stiu , dar stiu ca desi in Buftea nu am prieteni [ de parca aici sau altundeva am ] , doar un televizor si nu am PC , ma voi distra de minune . Cum ? Simplu . In aceste 2 luni fara mama am realizat cat de mult ii duc lipsa . Voi petrece fiecare secunda stand cu ea . Cand va pleca nu stiu ce o sa facem ... Mi`e frica ca maine cand o sa plec va trebui sa o las pe Piti aici :| ... matusi`mea a lasat mai demult 2 papagali aici ca nu avea unde sa ii lase si au scapat ... si nu vreau sa o pierd pe Piti :( . Maine la 08:30 o sa completez in sfarsit hartia aia cu licee , apoi restul zilei o voi petrece plimbandu`ma singur prin parcuri pana seara la 23 cand ma duc sa o astept pe mama la aeroport .
O saptamana fara internet si fara credit pe telefon sa sun si fara vro modalitate de a lua legatura cu lumea . O saptamana rupt de realitate intr`o camaruta din Buftea , care mi`o voi petrece stand si vorbind cu mama :) . Sa vedem daca in acest timp i se va face cuiva dor de mine si ma va suna ... Ah . De ce ma complic si scriu randurile astea ? Stiu prea bine ca nimeni nu ma va suna pentru ca nimanui nu i se va face dor de mine .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu