Am trecut clasa / M`am lasat de fumat

12.6.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Da . :)) Incredibil . Am trecut clasa cu media generala 6.53 , iar media de absolvire 5.31 . Hmm .. Mult peste asteptari . Pot sa zic ca sunt mult mai mult decat multumit , mai ales ca eu nici nu credeam ca o sa trec ... La examene am luat 5.00 la Romana , iar la Matematica 4.10 . Am avut noroc ca nu au fost luate in considerare ca la Capacitate pentru ca ar fi trebuit sa redau examenul la Matematica in vara . Si am primit si diploma ^^ ... ca am facut 8 clase :)) . Acum sper sa intru tot in Traian sau in Motoc .

Mda . M`am lasat de fumat . Dupa aproape 2 ani in care am experimentat tigarea , am decis sa ma las de fumat . De ce ? Pentru ca ieri , in loc sa imi iau altceva de 10 lei , mi`am luat tigari . Iar eu cand imi pun ceva in cap , nu ma mai intorc ... asa ramane . Ce am aflat in acesti 2 ani in care am fost fumator ? Ca 99% dintre oameni se apuca de fumat doar pentru ca arata cool si e la moda . Stiu foarte multi copii carora nu le place sa fumeze , iar la a 2 a tigare de Dunhill vomita , dar fumeaza ca e cool . Pai de ce pana mea fumati daca nu va place ? :| Oameni dobitoci . Incepeti sa fumati din joaca si apoi nu va mai puteti lasa ... Mda . Au trecut 2 ani de cand fumez si nu am devenit dependent ^^ . Nu ma face tigarea , eu o fac pe ea :)) . Uite inca un motiv in plus de ce ma cred diferit de ceilalti .
Cati in locul meu s`ar fi lasat ?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu