Cel mai de cacat post

22.6.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”


First ... sa zic noutatile :) . Azi pleaca mama la 04 . Eu m`am vopsit ... hm ... e mult spus vopsit :)) . Mi`am facut cateva suvite blonde . Mi`am luat cercei "rotunzi" :)) si i`am bagat pe aman2 in aceeasi gaura si imi sta foarte marfa , parerea mea :) . Am dat`o intr`o noua frizura , una ciudata rau , dar imi sta foarte marfa :)) [ breton intis si tepi in spate , da stiu , suna ciudat , dar e marfa ^^ ] . Saptamana viitoare imi fac percing in spranceana :D . Am ramas in Ciolpani . Am avut de ales intre ciocan si nicovala . Buftea vs Ciolpani . Am ales Ciolpani pentru mi s`a parut mai convenabil .
Am inceput sa ascult din nou trupele care mi`au deschis ochii spre rock . Trupe ca Linkin Park , Sum 41 si Disturbed . Astea au fost primele 3 trupe rock ascultate de mine ever . Acum 3 ani eram obsedat de Linkin Park :)) . Dupaia a venit Sum 41 . I`am auzit prima oara intr`un AMV si am zis ia sa downloadez eu tot albumul lor . Nu stiam ce canta , ce zic ei , dar imi placeau :) . Nu stiam nici macar ce alternativa de rock sunt ei ... ;)) . Apoi a venit perioada aia in care ma credeam satanist pentru ca vedeam santanist acelasi lucru cu ateu si ascultam Disturbed pentru ca credeam ca Disturbed canta muzica satanista . Ma vad si acum cu tricoul ala lung cu HIM scris mare pe el , desi nu ascultam HIM ... si credeam ca emblema lu` HIM e semnu` lu` satana , muhahahaha ... =)) Ce inocent eram ... Dar stati asa ... ca asta nu e tot . Pe langa faptul ca eu ma credeam satanist si ascultam Linkin Park + Sum 41 + Disturbed , mai aveam si cateva melodii cu Guta strecurate prin mp3 =)) .

3 comentarii:

SilverLuna spunea...

Gutza :X:X:X:X artistul meu de suflet :))
Da, vietile iau intorsaturi foarte ciudate...azi ai impresia k ai ajuns la capatul rabdarii si nu mai ai solutii pt nimic, si esti confuz, maine...iti intra o raza brusca de speranta si te ajuta sa gasesti drumuri inca neumblate, probabil poteci , si cai spre rezolvarea acestui imens puzzle.
Nici eu nu mai stiu ce sa zic si ce sfaturi sa mai dau.
Oricum, iti sta bine asa...iti sta bine cum iti place tie, si cum te ajuta sa ai incredere in tine.
>:D< eu personal cred ca tu vei face niste chestii foarte interesante cu viata ta...i trust u ;)

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@SilverLuna
eu nu`s de acord cu ultima propozitie pe care ai scris`o ^^

Anonim spunea...

iar eu sunt mandra ca este "propozitia pe care ai scris'o", nu care ai scris-o:)) u make me feel proud:> bafta multa! ps: irina here

Trimiteți un comentariu