Un wallpaper , o melodie si un AMV

8.7.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”


1. Un wallpaper care ma reprezinta :) . In acest wallpaper e Roy Mustang din Full Metal Alchemist . Full Metal Alchemist e my favorite anime ever si abea astept sa trag remakeul de anul trecut ^^ .




2. O melodie AWESOME ! N`are cum sa nu iti placa ... :| Asta`i primul ending din Death Note si cel mai frumos ending ever :D . Ce de amintiri imi aduce melodia asta .



3. Asta`i al 3lea AMV al meu . Slabut , intradevar , dar ... daca te gandesti e al 3lea AMV al meu si primul in care nu e Naruto :)) . L`am uploadat pe Trilulilu pentru ca pe YouTube imi scoatea melodia din cauza copyrightului . I hope you like it .
Anime : Claymore ;
Song : Skillet - Falling inside the black .


[ varianta YouTube ]

Celelalte 2 AMVuri ale mele :
1. Naruto vs Sasuke - Naruto AMV [ Trilulilu ] / varianta YouTube
2. Kyubi vs Orichimaru - Naruto Shippuuden AMV [ Trilulilu ] / varianta YouTube

P.S. In legatura cu postul despre club , nu nici acum nu m`am apucat de el =)) .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu