Stare de cacat

6.7.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Tocmai am terminat de vazut Summer Wars , un film Anime care il recomand tuturor . Nu stiu de ce , dar filmul mi`a dat o stare de tot cacatul . Deprimat 100% . Niciodata nu am mai fost asa deprimat ca acum . Am inceput sa ma satur sa critic de dimineata pana seara toate lucrurile pe care le vad . Cand vad o reclama la TV si vad o greseala cat de mica GATA e fake , cum aud pe cineva ca vorbeste despre Dumnezeu GATA religia e fake . Nu ma intelege gresit . Asta nu inseamna ca m`am facut cine stie ce credincios . Tot la ideea ca religia e un cacat am ramas , dar ... nu ma mai intereseaza . Pentru ca cheia fericirii e indiferenta si egoismul . Eu incerc sa nu fiu egoist , dar vreau sa fiu indiferent . Sa ma doara undeva ca azi a fost un accident in fata casei mele sau ca s`a unit religia crestinilor-ortodoxi cu cea a catolicilor si a devenit religia tembelilor . Filmul mi`a adus niste sentimente ... nu stiu . Oi fi eu prost , oi trai eu intr`o lume paralela a basmelor sau e poate vina lipsei experientei , dar nu inteleg de ce aproape toate relatiile se reduc la corpul partenerei/partenerului si la calitatile in pat . Cel putin la inceput e gen " ba , coaie , ma duc sa ma intalnesc cu una buna maaa ... mama , mama ! " . Tocmai am gasit 2 urechelnite in pat , 1 am omorat`o , iar cealalta nu o gasesc . M`am saturat de Ciolpani !!! CE PULA MEA ? Nu vrea sa imi petrec restul vietii aici ! M`am saturat de viata asta departe de civilatie . Uau ! Ploua afara si inca mai avem curent . O.O Vreau si eu o persoana care sa fie langa mine , sa ma intrebe ce ma doare , sa ma ia in brate ... Am nevoie de cineva care sa ma consoleze ... sau poate zic toate astea din cauza ca sunt deprimat , ca de obiceu cand sunt deprimat gandesc altfel . Nu stiu . Sunt un ratat sentimental neputincios . Ma uitam la filmu` ala ... si ma intrebam ... si copilu` ala are o situatie nasoala , dar totusi are un prieten alaturi . El nu e inconjurat de persoane care daca nu asculti acelasi gen de muzica , daca nu faci ce fac ei ... te trateaza altfel . Daca vi la ei si le spui ceva ce lor li se pare aiurea rad de tine si zic " Coaie , esti ratat ? " . Si cand ma gandesc ca am cazut in Brancusi ... Vreau si eu sa stau printre oameni in casa asta , oameni care daca nu sunt de acord cu tine sa nu tipe , ci sa iti zica ce vad ei ca nu e in neregula . Sa fim egali . Aici daca nu esti de acord te alegi cu urlete . De o saptamana si ceva tre` sa postez postul cu clubul , dar mi`a fost mult prea lene sa il fac . E prea mult de povestit . Ma indrept cu pasi repezi [ pardon , cu salturi ] spre EMO , dar picioarele mele nu vor sa se opreasca . Ma duc sa ma culc , sper sa mai am timpan maine dimineata cand ma voi trezi .
P.S. Asta e ultimu` post in care ma mai vait , pa !


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu