Brancusi , pazea ca vin !

1.7.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Am dat skip la postul despre club si aventura din Voluntari , post la care lucrez de cateva zile si nu l`am postat ca nu mi`a scos sora`mea pozele din club , ca a intervenit o stire de ultima ora . Azi s`a afisat pe internet in ce liceu am fost repartizat . Se pare ca am cazut in liceul : GRUP SCOLAR INDUSTRIAL "CONSTANTIN BRANCUSI" la profilul Fabricarea produselor din lemn . Misto ! Ma fac tamplar . Deci de acum in colo cine are vreo usa , o clanta sau un scaun stricat , apelati la mine . Numar de telefon :
CIOCO - 0000 - 0000 , acum si in magazine . Pretul se stabileste la client acasa [ gratuit la cei cu pile ] . Hai , frate ... M`am uitat pe net si se pare ca doar eu sunt singur in clasa aia de 25 de elevi , restrul se cunosc intre ei . Adica nici 1 nu vine singur . Fiecare vine cu cel putin cate unul de la el din scoala . Gen " Coaie , tu vi cu mine in liceu ! " . Nu stiu cum o sa ma acomodez pentru ca de obicei la astea tehnice e plin de cocalari , dar in fine . Mi`e indiferent daca e plin de cocalari sau nu , doar sa fie de treaba . Daca sunt tarani deaia ... iau primul tren si plec spre Giurgiu . Am si vreo 3 colegi din Voluntari :> ... pacat ca nu ii cunosc :)) . Daca e sa nu ma integrez printre colegi mai am 2 optiuni . Aici in Ciolpani se face un liceu , dar nu stiu in cate milenii il termina , iar a 2a optiune e Traianul . A zis diriga ca daca e sa vreau sa ma intorc in Traian , sa vorbim dupa primul semestru . Dar problema e ca in Traian nu e nimic de lemn =)) si va trebui sa dau examen ... acolo unde tre` sa INVAT ! :-t Ce`o fi o fi . Sa vedem ce oameni intalnesc prin aceasta scoala . Macar e bine ca ajung mai usor decat in Traian . In Traian ma fataiam cu 41 , 282 ... Acolo iau direct tramvaiul 5 dupa ce cobor din maxi , si cobor la Fabrica de Glucoza . :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu