Cioco's back / J-rock

19.7.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Mda . Nu am mai postat de ceva timp pentru ca am trecut printr`o perioada depresiva si pur si simplu numai de blog nu`mi ardea :| . In acest post am ales sa scriu despre J-rock , iar maine promit ca fac postul despre aventura din Voluntari de acum ... cred ca o luna :)) . Imi cer scuze pentru fanii anime , dar eu dabea azi am aflat ca ce se canta in majoritatea openingurilor din animeuri e J-Rock -.- . Gomenasai !
Wikipedia spune :

"Außerhalb Asiens wird unter den Abkürzungen J-Rock und J-Pop in den meisten Fällen alles zusammengefasst, was an moderner japanischer Musik Europa und Amerika erreicht (...)"

Ati inteles , da ? ... pe wikipedia in germana , ca in engleza/romana nu am gasit despre j-rock . Mai are rost sa continui ? :)) Dar spunand cu cuvintele mele J-rock = Japanase Rock . Este un fel de alternativa rock care le sfideaza pe toate celelalte . Combina parti din alte genuri de muzica cu rockul si iese o combinatie ciudata . Din cate am inteles de pe net , J-Rock cica e o plagiare de rock pentru ca fura din toate celelalte alternative , dar marog . Majoritatea rockerilor din trupe J-Rock au frizuri foarte misto , imbina emo/punk si alte trenduri intre ele [ deci doar trend , nu si stare de spirit ] , deci daca vreti frizura misto si nu stiti ce sa alegeti , intrati pe Goagal si cautati la imagini J-Rock :D . Retrag ce am spus in postul trecut cum ca primul ending de la Death Note e the best :D . Melodiile care m`au impresionat pe mine cel mai mult si sunt cele mai bune exemple cat de sick sunt astia care canta J-Rock sunt urmatoarele :

1. Maximum the Hormone - Zetsubou Billy

Detalii : Melodia asta a fost endingul al doilea din Death Note . Melodia a fost facuta special pentru anime , daca va uitati pana la capat la video vedeti spre sfarsit imagini KIRA . Formatia asta e cel mai aproape de death metal . Cea mai ciudata melodie si videoclip , dar suna awesome ^^ .

2. Flow - Sign

Detalii : Melodia asta a fost al saselea opening din Naruto Shippuuden . Despre formatie nu prea stiu mai nimic , stiu doar ca au niste frizuri awesome si ciudate .

3. Chemistry - Period

Detalii : Melodia asta a fost al patrulea opening din Full Metal Alchemist :D . Daca v`ati uitat la video pun pariu ca primul lucru la care v`ati gandit a fost ... MANELE . Miscarile astora 2 sunt exact ca ale unui manelist . Deci uite ca pana si miscarile le fura manelarii =)) .

Cam atat . See ya tomorrow ! ^^

1 comentarii:

Onmusique.info spunea...

Buna ziua!
ONmusique.info este un proiect nou cu scop informativ. Ne-am propus să venim cu cele mai noi ştiri din muzică, recenzii de albume, concerte şi, de ce nu, filme, interviuri cu artişti români şi străini. Sustine proiectul ONmusique.info si alătură-te echipei noastre! ONmusique caută sa-si lărgească echipa formată din oameni cu experienţă, ambiţioşi, talentaţi şi dornici de muncă; asadar, daca doresti sa te alaturi, trimite un e-mail la onmusique@yahoo.com. ONmusique...Pentru ca muzica apartine tuturor Felicitări pentru blog!Multumesc pentru timpul acordat! Cu Stimă Dan!

Trimiteți un comentariu