Am aparut la tembelizor

8.4.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”


<--Patratetul acesta este un videoclip cu golul egalizator al Rapidului in meciul Rapid vs Ceahlaul Piatra Neamt , dar muistii de la GSP TV din cauza "crizei" nu fac destui bani si au ajuns sa ceara bani si pe videoclipurile cu reluari de pe internet . Despre meci nu vreau sa spun nimic . Deci daca intamplator aveti cont si ati cumparat sa vedeti reluarile pe site`ul oficial GSP TV continuati sa cititi ce am scris in acest post , daca nu aveti nu cititi mai departe !





CA SA VEZI VIDEOCLIPUL DA DUBLU-CLICK PE PATRATEL
Intre minutele 00:14 - 00:19 sunt sus in dreapta imbracat cu un hanorac negru , exact in emblema GSP TV . Practic nici nu ma vad intre acele minute , dar intre minutele 00:19 - 00:24 apar intreg si nevatamat in mijloc . Ala cu hanorac negru si cu esarfa visinie sunt eu ^^ . Nu radeti :( . Stiu ca arat tembel rau intre 00:21 - 00:24 :)) . Nu , nu ma stergeam la ochi dupa ce am plans :)) . Si nu , nu am plans ! Pur si simplu aveam o pielita la degetul mare de la mana dreapta si voiam sa o rup cu dintii si nu stiu de ce am dus si mana stanga la gura . :| Cred ca din reflex ...

1 comentarii:

FuNNy spunea...

marfa ^^

Trimiteți un comentariu