Hristos s`a imbatat !

7.4.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Ce misto . Yeah ... I know it's wierd ... ca deja am facut un post nou dupa doar o zi de la postarea unuia ... da` ... m`a mancat in fund sa ma apuc sa schimb adresa la blog . Am schimbat din http://h3adan.blogspot.com in http://c1oco.blogspot.com si mi`au disparut 3 comenturi si blogurile de la Blogroll [ adica blogurile pe care le urmaresc ] , iar cei care s`au abonat la blogul meu [ adica au dat click pe "Urmăriţi" ] nu le mai apar posturile mele asa ca voi [ cei care ati dat click pe "Urmăriţi" ] verificati daca va apar posturile noi in cont , daca nu , dezabonati`va si reabonati`va . ^^ Revenind la titlu , Hristos s`a imbatat ! E cam tarziu , dar am uitat sa fac un post dedicat "sfantului" paste . Pascut placut la toti ! Acu` ascult B.U.G Mafia - In anii ce au trecut la calculator la sormea si o aud pe veverita cum suge batul ala de la tub de unde curge apa :)) . Mai bine zis il rontaie . Nu , eu nu sunt genu` care sa asculte B.U.G. Mafia . Singura melodie a lor care imi place e In anii ce au trecut . Nu versurile , ci negativul . E prea tare . Pentru cei care nu stiu ce inseamna "B.U.G. Mafia" , "B.U.G. Mafia" = "Bucuresti Underground Mafia" . Cel putin eu asa stiu si asa am auzit de la multi . Maine ma duc la meci la Rapid ^^ . Mama ... de cand nu m`am mai dus pe stadion ... Doar pentru ca am facut inca un post asa fast nu inseamna ca sunteti scutiti sa il cititi pe precedentul , da ? Asa . Luna Aprilie reprezinta pentru mine o mare sarbatoare . Nu , nu pastele . In Aprilie se implineste 1 luna de cand am deschis blogul ^^ . A da , si mai sarbatoresc si vacanta de pasti :D . Iar acum ca se implineste o luna de la deschiderea blogului sa imi fac si eu o auto`reclama la posturile din luna care tocmai a luat sfarsit ... defapt acu` 7 zile .. ^^ :
1 . So ... - postul de deschidere al blogului
2 . God - something about our beloved God
3 . The nastiest days of 2010 - asa cum spune si titlul ... -.-"
4 . Because I got high ^.^ - Afroman - Because I Got High
5 . Alone with myself - cel mai lung post de pe blogu` meu :))
Astea au fost cele 5 posturi facute de mine in luna trecuta ^^ . E 07 Aprilie si deja am 2 posturi pe luna asta . Sunt tare . Hai Rapid sa batem maine si un calduros Hristos s`a imbatat la toti .

3 comentarii:

FuNNy spunea...

paii hai sa sarbatorim ^^

SilverLuna spunea...

hai noroc sa ne traiesti :)

veve spunea...

Adevarat a INVIAT ! :D

Trimiteți un comentariu