God

9.3.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

Viata ... Atatea intrebari fara raspuns ... Multi cred in Dumnezeu pentru ca nu au in ce altceva sa creada si atata timp cat nu au alt raspuns e normal sa zica cred in Dumnezeu . Ei cred in Dumnezeu pentru ca le e frica de moarte si vor sa isi asigure un loc in Heaven . Religia raspunde la niste intrebari , dar te face sa iti pui alte 15.000 de intrebari . "Crezi , nu intreba , doar crezi , ATAT !" putem spune ca asta e mottoul bisericii . Biserica Crestina zice ca daca nu crezi in Dumnezeu vei ajunge in hell . Lafel zic si celelalte religii , fiecare reprezentand alta divinitate . V`ati gandit oare daca nu este aceasta religie cea reala si sa zicem ca Allah e divinitatea adevarata ? GO TO HELL !!! -.-' ... Eu prefer sa nu cred in nici un zeu si sa fiu ateu . In plus nici una dintre religii nu are logica , deci prefer sa cred in ce zice stiinta , nu biserica . Stiti ce mai scrie in biblie ? ... Daca cineva munceste Duminica tre` omorat . Da ! Asa e si nu am inventat eu . Cititi biblia ! Indiferent ce munca ! Chiar si sa cari un ac de la bucatarie in dormitor . Si mai zice ca daca nu respecti regula asta tre` sa fi omorat in urmatoarea secunda de alt om , bineinteles si va trebui sa moara omorat de alt om pentru ca a ucis , deci a muncit . Luand un cutit si infingadu`l in spatele celuilalt e o munca , nu ? Deci si el tre` omorat de altu` kre la randu` lui tre` omorat si tot asa pana ramane 1 singur pe Pamant ... Si bineinteles el va trebui sa se sinucida ca sa se pedepseasca singur =)) ... E asa de simplu ! Tre` doar sa gandesti si iti dai seama foarte usor ce minciuna URIASA e religia . Sincer nu imi mai aduc bine aminte ce zicea in biblie ... copilul nu mai stiu cui a carat lemne Duminica ... parca copilul lu` Noe . Deci DOAR a carat lemne Duminica , iar dup`aia a aparut Dumnezeu in fata lu` Noe si ghici ce i`a zis ... Nu , nu l`a pus sa isi puna copilu` la colt sau sa il bata cu biciu` =)) ... EXACT ! Ai ghicit ! :) L`a pus sa il omoare . Si Noe ghici ce a facut ! L`a omorat =)) . Pai da ! Era normal doar tre` sa il asculte pe domnu` nostru cel sfant :P . Stiinta are mereu raspunsuri ... ei bine nu chiar mereu .. Oricum cand nu s`a inventat avionul ce zicea lumea ? Daca ii ziceai cuiva ba o sa zburam ! El te credea ? Nu ! Zicea ca esti nebun . Acum daca ii spui cuiva " Ba ! Nu exista Dumnezeu ! " te crede ? Normal ca NU ! E doar o chestiune de timp pana cand stiinta va da raspuns si la intrebarea " What is after life ? " . Daca ti`as pune eu acum o sticla cu lapte in fata si ti`as zice : " Pray !!! Roaga`te la sticla si dorinta ti se va indeplini . " si sa zicem ca ti`ai dorit sa ai un salariu mai mare la munca . Peste o saptamana te va suna sefu` si iti va zice " Salut cutarita ! Ti`am marit salariu` ." . Ce vei zice ? INCREDIBIL !!! AI AVUT DREPTATE !!! MA VOI RUGA IN CONTINUARE LA STICLA CU LAPTE ! ... Dar daca nu va fi nici o marire ??? Tu ma vei intreba de ce , iar eu iti voi raspunde : "CREZI si ROAGA`TE in continuare , iar sticla cu lapte o sa te ajute !" , iar tu te vei ruga pana peste 1-2 ani cand vine si marirea . Nu e CLAR ? Totul e o coincindenta ! COINCIDENTA ! Asa si treaba asta cu Dumnezeu . 1 . Vezi ? Dumnezeu te`a ajutat . 2 . Roaga`te si crede si te va ajuta . Este clar ca lumina zilei . Dumnezeu nu exista ! Finish . Sper ca ati inteles ce era de inteles . Bye ! :)

40 comentarii:

SilverLuna spunea...

Uite viitorul meu partener de dezbateri filosofice. Bravo, coaie. Bine structurat si argumente foarte bune. Ar mai mere cateva chestii adaugate:
-amendamentele sataniste (da, stiu ca suna tembel dar da-i un search. sunt 11 la numar...parca), in care, intr-unul din ele scria sa nu omori decat pentru a te hrani sau a te apara
cu
-"bunul" obicei crestin de a jertfi animale pentru Dumnezeu ( Vezi Cain si Abel)
Si afli ca all in all, crestinismul e o religie de rahat mai sangeroasa decat religiile arabe, din cauza ca se evidentiaza in special prin minciuna, si perversitate (concluziile le putem trage chiar si dupa ce scrie mai sus...si apropos, macar Alah spune lucrurilor pe nume si nu se stanjeneste in privinta pedepsei cu omor intre oameni...care oricum mi se pare o chestie retardata si fara sens...)
Eu am ceva personal cu crestinismul, dar nici celelalte religii nu ma incanta. Spe exemplu toti protestantii aia al caror creier a fost spalat de pastor si interpretari gresite ale bibliei ma seaca in ultimul hal...biblia e facuta pt a fi considerata literatura usoara! Legendele Olimpului si Biblia...create pentru acelasi scop, numai ca cine a scris Biblia a fost prea convingator...ma rog. Atee nu pot sa zic ca sunt...mai degraba o MISERUPISTA convinsa, pt k efectiv mi se rupe de religii si non-religii etc etc.
Hugs >:D<

V3v3 spunea...

interesant ... dar sti k nu's de aceeasi parere :)

FuNNy spunea...

Hm.. chiar ai zis adevaru` bro :*!

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@SilverLuna Ateismul este lipsa religiei . Neavand o religie te alegi cu nicknameu` de ateu , vrand sau nevrand .
"MISERUPISTA" = "ATEISTA" ca sa zic asa . :)

Anonim spunea...

mda....e un subiect tabu pt mine....si chiar daca voi nu credeti divinitatea exista. Dumnezeu esti real

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@V3v3
Pai de ce ? Argumenteaza .

@Anonim
Daca tu vrei sa traiesti in minciuna e problema ta . De unde sti ca Dumnezeu e real ? Vorbim despre logica aici . Daca Dumnezeu ar fi atotbinevoitor , ar mai lasa acest subiect tabu ? Un tabu este un subiect care nu tre` discutat pentru ca exista consecinte . Lasand consecinte inseamna ca se vede superior noua si ne vede doar ca pe niste gandaci sau ca pe niste papusi cu care sa se joace . Acum spune`mi tu ... tot mai e atotbinevoitor ?

Anonim spunea...

ba mie mila de tine dane k pun pariu k daca nai avea o viata asa jegoasa si nasoala nai mai vorbi asa pt k oamenii neimpliniti dau vina pe dumnezeu sau zic k religia e o minciuna ...da ma bucur k suferi ;)

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Hmm... poti sa imi arati si mie unde am dat vina pe Dumnezeu ? Eu explic lumii ca nu exista Dumnezeu , iar tu vi si zici ca dau vina pe Dumnezeu ca am o viata nasola ?
P.S. Si eu ma bucur ca esti un imbecil care nu poate intelege un post .

Anonim spunea...

sper sa vina la noapte un inger sa te futa in cur pana cand te face preot :)) satanistule ....arzi in scrum sugealai pe statica de coaie

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Credinciosule , injurand pe blog crezi ca o sa ajungi tu in Rai ?
Sti macar ce inseamna satanist ?
Ah , da ... vezi ca sugealai se scrie cu cratima :) . Ce ma mai amuz cand citesc comentarii de la copii idioti ca tine :))

Anonim spunea...

tu vorbesti kre scrii ma rog legat !!!pffff
... FUTUTI PE MATA AIA ITALIANCA !

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Gata ? Te`ai aprins ? Deja te`am enervat ? Slab ...

Anonim spunea...

Ba copilule eu nu ma enevervat k fac misto de 1 kre se gandeste cum sa faca sa treaca ziua mai repede ..k are o viata asa mizerabila incat scrie pe blog de ea ..si app imi doresc sa ramai singur sa nu mai ai prieteni nici pe net k asa ratat esti nam vazut k tine de mult .....dupa ce k esti amarat vai de capu tau si iti plangi de mila pe net mai si fumezi si mai si faci pe durulu zici k nu exista dumnezeu ...deschide ochii si gandestete ce viitor ai pe lumea asta ??? iti zic eu NIMICA ...asa k eu nam dc sa ma supar cand vad k te zvarcolesti in chinuri k esti cel mai distrus copil dp pamant

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
1. Hm ... cand vrei sa critici pe cineva , te rog ... incearca sa scrii corect ... din aceasta cauza a trebuit sa recitesc de 3 ori ce ai scris ca sa inteleg cat de cat .
2. Injurandu`ma crezi ca faci misto de mine ?
3. Scriu ce vreau eu pe blog . Am libertatea asta . Folosesc blogul ca un jurnal public . Care e problema ta ?
4. Care e problema ta ca fumez eu ? Si daca nu stiai m`am lasat , iar acum nu mai fumez decat ocazional ... tigari .
5. Daca tu ma injuri cum vrei sa reactionez ? Cel putin eu nici in al 12`lea ceas nu te`am injurat :P . As fi putut pur si simplu sa dau delete la primul tau comentariu si gata :P .
6. Frate , dovedeste`mi ca exista Dumnezeu . Formuleaza si tu o propozitie logica in care sa imi arati ca Dumnezeu exista si o sa incetez sa mai zic ca Dumnezeu nu exista . Diferenta dintre noi doi e ca eu am argumente cand zic ceva si le arat , tu nu . Tu doar zici si zici " BA ASA E " . Ala nu e argument ^^ .
7. E problema mea ce viitor am , nu a ta . Crezi ca injurandu`ma imi "deschizi" ochii ? ... :)) `ai , coaie ... Ca imbecili ca tine vad mereu pe strada . Care stiu doar cat vor altii sa stie . Eu gandesc liber ... asta ma face diferit de voi toti :)

Anonim spunea...

deci vrei sa zici k eu sunt o marioneta nu ?? ... bravo frate nam cuvinte da macar eu am o viata normala si nu trebuie sa urmez tiparul nimaniu ...asta cu eu gandesc liber e replica celor respinsi de societate si am mai vorbit asta cu scrisu corect .. e net si scriu cum vreau ...voi ziceti k dumnezeu nu exista doar pt k voi ati avut o viata mai grea...si nu imi zice mie de asta cu formuleaza o propozitie logica tu care nici liceu nu cred k apuci ...pur si simplu nai viitor si incepi sa dai vina pe societate si zici k tu esti difetid de ceilalti prin ce ..prin faptul k nu o sa faci facultate ...explicami si tu sutele de miracole kre se intampla pe pamantul acesta ...miracole kre se petrec in biserici crestine cum ar fii vindecarea bolnavilor de boli pe care doctorii sau << stiinta>> cum zici tu nu puteau ...eu nu zic nimic Dumnezeu nea lasat cu libertatea de a alege ce cale vrem sa urmam ....dar cand vremea va veni cei kre vor fi ales drumul gresit vor avea de platit...atat am vrut sa zic ...si app tot imi bag pula'n mata :))

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Dumnezeu zice ca ne iubeste , apoi vrea sa traim cu frica de el ... Unde e frica , nu e iubire . Nu vreau sa ma pronunt din nou . Cum spuneam ... eu am argumente . Daca vrei sa le vezi reciteste postul de mai sus . Daca vrei sa afli adevarul despre religie vezi documentarul Zeitgeist . Vezi ca nu doar eu zic ca Dumnezeu nu exista . Sunt mii de atei bogati care nu cred in Dumnezeu , desi duc o viata misto . Si da ... esti o marioneta .
P.S. Credinciosule , nu cumva ai incalcat una dintre poruncile lui Dumnezeu injurandu`ma ?

Anonim spunea...

1. dc sunt o marioneta
2. a avea frica de dumnzeu inseamna a il respeta
3 . esti prost si am incheiat

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
1. Iti voi raspunde cand imi vei raspunde si tu la intrebarile pe care le`am pus :P . Asa cum ai zis tu "esti porst si am incheiat" pot sa zic si eu "esti o marioneta si am incheiat" ^^ .
2. E na . De unde si pana unde e frica sinonim cu respectul ? Daca eu te respect pe tine inseamna ca mi`e frica de tine ? =)) Clar . Ai un nivel foarte scazut de gandire , prietene .
3. Nu mi`ai raspuns la intrebare ^^ .

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Pai da . Mi se pare normal . Unde nu ai raspuns care sa te avantajeze faci orice sa eviti sa raspunzi . ^^ Asa sunteti toti astia care credeti in Dumnezeu . Puneti intrebari la care credeti ca raspunsul e in avantajul vostru , iar cand e sa raspundeti la o intrebare care va dezavantajeaza evitati sa raspundeti :P . Aceasta clasa de oameni eu o numesc imbecili :) . Hai sa iti explic eu de ce crezi in Dumnezeu . Pentru ca asta te avantajeaza . Daca nu ai crede in el te`ar mai avantaja ceva ? Nu . Crezand in el , daca el exista ajungi in Rai , daca exista si nu crezi nu ajungi in Rai . Soo ... Mi se pare normal . Profitorule :) . Oamenii ca tine i`as impusca si i`as lasa sa putrezeasca in strada doar pentru ca sunt profitori .
Apropo ... ziceai ca nu am viitor . Ok . De acord . Nu am viitor . Dar chiar si asa , tot mai destept ca tine sunt ... si gandeste`te asa ... Eu am 14 ani . Tu nu stiu cati ani ai , dar dupa cum scri esti un cocalar de 21-24 ani . La 14 ani eu ti`am intrecut modul de gandire cu mult . Vezi ? Aici zic eu ca sunt diferit fata de multi .
Mai am o intrebare [ la care stiu ca nu o sa primesc raspuns ] . Daca eu iti zic ca lumea se trage dintr`un ou de dinozaur , ma crezi ? Nu . Asa si in cazul meu . Daca imi zici ca lumea a fost creata de un om supranatural care e invizibil si traieste in nori , nu te cred .

Anonim spunea...

1. Iti zic sincer k eu am 15 ani ...si de chestia asta cu religia ...intraba pe oricine vrei k a avea frica de dumnezeu nu inseamna sa iti tremure mana cand ii auzi numele ...inseamna sa il respecti legile lui ( k cele 10 porunci)
2.asta cu marioneta e cea mai mare prostie pe care am auzito ...adica fiecare actiune pe care a fac a fost decisa de cineva...adica eu fac asa pt k acel cineva vrea asa....inseamna k esti nebun...fa o vizita la pshiholog cine stie o sa ai surprize
3. zici k ai modul diferit de gandire k al multor persoane daca aveai o gandire asa de avansata poate te gandeai sa ajungi la un liceu cu media peste 6.....

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
1. Fie . Sa zicem ca frica = respect [ ceea ce nu e adevarat , dar fie ] . Deci tie ti`e frica de Dumnezeu , adica il respecti . Adica ii respecti acele 10 porunci . Fa o analiza la commenturile care mi le`ai lasat pana acum pe blog si ai sa vezi ca ai incalcat 5 porunci ale lui Dumnezeu :P .
2. Nu ma , lol . =)) Las`o balta . Ca nu am cum sa ii explic unuia care nici macar nu incearca sa inteleaga .
3. Aici ai dat dovada de prostie . In scoala inveti altceva . In scoala inveti ce vor ei sa inveti . Eu am refuzat sa ma "supun" lor .
P.S. Daca ai fi atat de "tare" , ai putea sa lasi comment cu numele tau , nu sa te ascunzi ca o mata de mine dupa numele "Anonim" ^^ .

Anonim spunea...

=))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) ai refuzat sa te supui lor neducandu-te la scoala =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) maxima asta
si tu ce viitor ai ?? cat o sa te mai tina parinti .. eu vreu sa te vad peste 10 20 de ani ce ai mai sa zici ......

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Lasa`ma asa . :) E viata mea . Fac ce vreau cu ea . O sa vezi ca peste cativa ani tot eu am iesit mai bine :P . Cum spuneam ... daca ai fi asa tare nu te`ai ascunde de mine dupa numele "Anonim" :)

Anonim spunea...

dc :)) k sa ma flodezi ...si peste 10 20 de ani da tu o sa iesi mai bine ...o sa ai si tu o casa ? =))))))

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Ce idiot esti =)) . Daca iti stiu numele pot sa te flodez ?
Esti definitia perfecta pentru cuvantul imbecil :) .
Uite . Oi avea tu scoala mare si etc , dar chiar si asa eu pot sa fac diferenta intre un satanist si un ateu . Tu nu .

Anonim spunea...

Mda nam cuvinte...tu chiar ai o viata irosita...si daca nu ma pricep la calculatoare si chestii dastea cu flodatul nu inseamna k is imbecil....tu ti-ai facut-o cu mana ta

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Inca nu mi`ai raspuns la muuulte intrebari pana acum , desi continui sa imi pui intrebi , la care eu ... raspund . Nu inteleg de ce imi bat capu` cu tine . Oricat as incerca sa iti explic tot ca tine e . Desi eu am dreptate si explic de ce am dreptate , dar dupa tine tot ca tine e . Iar la faza cu "tu ti`ai facut`o cu mana ta" ma ameninti ?

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Si nu , nu e am o viata irosita . Pentru ca profit de ea cat mai mult posibil si incerc sa ma distrez mereu . Voi cei care traiti pentru bani si pentru asa`zisul viitor . care la sfarsit vedeti ca e de cacat , aveti o viata irosita :) .

Anonim spunea...

da zi ma ce intrebari mi-ai pus ?
Aia cu formuleaza o propozitie logica si bla bla bla.....tu ce dovezi ai k dumnezeu nu exista ...uite k dovada am biblia ....si milioanele crestini kre cred in dumnezeu...sau tu ai o gandire mai complexa decat toti ceilalti si << asta te fae diferit>> =))

Anonim spunea...

Te distrezi mereu cate 10hr la calculator pe zi ..ma lasi k se vede in pozele tale k nu te expui la soare mai mult de o ora pe zi si nici aia

Anonim spunea...

Si in plus ai dat si niste date eronate in postul asta NICAIERI IN BIBLIE ( ma refer la religia crestin - ortodoxa) nu scrie k daca un om munceste duminica trebuie omorat....si partea cu Noe .....El nu si-a omorat baiatul...Dumnezeu ia zis sa isi jertfeasca copilul pt acesta si cand Noe a vrut sa isi omoare copilul Un inger de al Domnului la oprit explicandui k acesta era un test al credintei sale.....NICIDECUM NU LA PUS SA IL OMOARE K A CARAT LEMNE

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Bine . Fa afirmatii cu biblia deschisa . Dumnezeu e omnipotent . Adica poate vedea in trecut , viitor si prezent . Pentru ce l`a mai pus pe Noe sa isi jertfeasca fiul daca poate vedea in trecut , viitor si prezent ? Indiferent daca am facut o afirmatie gresita la faza cu Noe in post , tot am dreptate .
si .. Da . Eu am dovezi clare ca ce scrie in biblie e o porcarie . Daca vrei sa le aflii reciteste postul si comentariile mele de mai sus . Daca vrei sa aflii intrebarile .. lafel . Reciteste comentariile de mai sus . Nu vreau sa ma repet a mia oara pt un idiot . Eu traiesc din argumente si am dovezi pentru fiecare lucru pe care il sustin , tu nu . Da . Nu pot dovedi ca Dumnezeu nu exista . Asa cum nici tu nu poti dovedi ca Yeti sau monstrul din Lockness nu exista :) . Dar pot dovedi ca Dumnezeul din biblie nu exista :
1. In biblie scrie ca Dumnezeu a creat lumina , apoi soarele . Cum pana mea poate exista lumina fara soare ? -.-
2. In biblie scrie ca Dumnezeu e atotbinevoitor si atotputernic . Ok . Daca e atotbinevoitor nu lasa oameni sa moara pe strada si nu ii pasa ca isi pierde identitatea pentru ca e atotbinevoitor si e atotputernic , deci poate face orice , dar n`o face . Prefera sa isi pastreze identitatea decat sa salveze suflete inocente . Oricum ai da`o biblia minte . E ilogic ce scrie acolo . :)
... si mai am multe argumente . Dar le pun degeaba pentru ca oricum vei ramane la parerea ta . Tu crezi in Dumnezeu pentru ca asa ai fost invatat si asa cred si ceilalti . Eu prefer sa fiu unic si sa cred in ce vreau . Pe scurt : te minti singur . Nu stiu de ce imi bat capul cu un idiot ca tine . Daca Dumnezeu exista . el e o fiinta rea . Dumnezeu ar fi intruchiparea raului pentru ca vrea sa il slujim , sa ne inchinam lui si sa facem cum zice el . Practic suntem sclavii lui . Nu asa sunt si personajele negative din filme ?

Anonim spunea...

1. In biblie scrie ca Dumnezeu a creat lumina , apoi soarele . Cum pana mea poate exista lumina fara soare ? -.- asta denota cea mai mare cantitate de prostie pe care am vazuto la o fiinta omeneasca
2. viata pe care o traiesti pe pamant e un nimic comparat cu viata vesnica de dupa moarte in biblie scrie " Ferice de cei ce plang ce aceia se vor bucura" ...daca nu esti in stare sa intelegi acest vers eu deja nu mai am ce discuta cu tine
3."Eu traiesc din argumente si am dovezi pentru fiecare lucru pe care il sustin " ce argumente Cutia cu Lapte ...faptul k exista lumina fara soare ti se pare aberant ? omul are lumina si prin electricitate asa k nu mi se pare asa o chestie k dumnezeu sa fi facut lumina dupaia soarele da tu faci asta mai mult in bataie de jo si ai impresia k esti cine stie ce deontolog kre filosofeaza despre exsitenta domnului.
4.daca tu esti atat de penibil incat crezi k lumea sa format singura esti o cauza pierduta
5.Si eu nu ma mint singur ci traiesc dupa bunul plac al lucrurilor si sunt fericit dar daca tu vrei sa << nu mai fii o marioneta>> nai decat o sa ajungi un om al strazii

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
1. Da ? Argumenteaza de ce !
2. Bai , omule . Daca acest Dumnezeu ne`ar iubi , nu ar rezista sa ne vada suferind si simtind durere . Tu poti sa rezisti sa o vezi pe maica`ta ca se zbate sa moara sau ca sufera sau ca plange ?
3. Ba e foarte buna explicatia cu laptele :) . Daca vrei s`o intelegi bine , daca nu nu . Hai zi ! Lumina aia provinea din nimic , lafel cum provine si Dumnezeu .
4. Pai da , ma . Daca lumea nu provine din nimic si provine din Dumnezeu , atunci Dumnezeu din ce provine ? Dintr`o specie rara de oameni supranaturali ? Si nu am zis ca s`a format singura , ci prin evolutie .
5. Bai , Hulk . Daca nu cred in Dumnezeu , nu inseamna ca o sa ajung un om al strazii . :)
Raspunsurile tale mi se par mai mult decat penibile . Ma asteptam la mai mult de la tine . Se pare ca am avut dreptate cand am zis ca nu te duce mintea mai deloc ...

Anonim spunea...

1. Puterea Domnului si caile sale sunt dincolo de intelegerea umana
2. Eu 1 nu sunt in masura sa te judec dar daca o sa citesti carti despte religie ai sa iti dai seama de caile prin care lucreaza domnul
3. incearca sa citesti ( daca stii sa citesti) carti scrise de parintele Cleopa
4.Eu nu zic k o sa ajungi un om al strazii pt k nu crezi in Dumnezeu ci pentru k faci pe <> asa cum zici tu si nu te duci la scoala
5. Din ceea ce zici tu intelegi doar ce vrei..Intreaba orice prost dp planeta asta daca ar putea sa existe lumina fara soare si el iti va raspunde k da ( si raspunsul nu e neaparat Dumnezeu)
6.A doua venire a domnului pe pamant se apropie...Semnele sunt peste tot Dezastre boli razboaie noua ordine mondiala
7.acuma tu probabil o sa razi si ai sa zici k sunt un fanatic care crede k in 2012 lumea se va sfarsi dar nu e asa ...ar putea fi mai devreme ..mai tarziu nu se stie
8.alt semn sunt oamenii k tine impinsi de catre diavol ...sa vorbeasca lumi impotriva domnului ..kre inceteaza sa creada in el

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
Vrei sa ma repet ? Asa pot sa spun si eu la orice intrebare pui ca puterea lui Yeti e mai presus de intelegrea umana . Aici vorbim de logica . Daca nu vrei sa dai un raspuns logic , atunci nu o sa mai vezi raspuns de la mine .

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@Anonim
P.S. Esti mult prea naiv , prietene . O sa inveti cu timpul ca aparentele inseala . Ai o minte inchisa in minciuni spuse de religie . Am fost si eu lafel . Dar mi`am deschis mintea si am incercat sa gandesc dincolo de " nu sunt in masura sa il judec pe Dumnezeu ] .

Unknown spunea...

Si tiai deschis mintea atat de mult incat tia iesit ratiunea si logica .....orice iti zic de Dumnezeu tu zici k nare logica sau esti prea inchis la minte k sa intelege\i ...app tot prost ramai

Unknown spunea...

Tot anonim aici ....nu sunt naiv daca tu teai inselat de mai multe ori nu inseamna k toti ceilalti sunt la fel de fraieri.Nam o minte inchisa in minciuni daca e asa zimi dc e inchisa in minciuni....daca tu duci o viata non sociala e normal sa te indrepti ktre alte lucruri cum ar fii scrisul pe blog in care iti faci o lume a ta in care tu faci ce vrei si ai impresia k evadezi de lumea reala in care nu ai nici o sansa ....asta e ultimu comm

Cîrjeu Daniel Marian „Cioco” spunea...

@zimba_babue
Am crezut ca am fost destul de precis . Am zis ca nu mai raspund pana nu imi dai raspunsuri logice la intrebarile puse de mine in commenturile de mai sus . Pana atunci nu mai vezi raspuns .

Trimiteți un comentariu