The nastiest days of 2010

18.3.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”


<--"A zis sa se faca lumina , si s`a facut lumina !"
Cele mai tampite zile din 2010 . Niciodata nu mi`am imaginat cum ar fi sa stau atata timp fara curent -.- .. Ies eu de la scoala acum 3 zile si aflu ca ne`a taiat curentu` ca nu am mai platit din februarie :-" .. Ma duc in parcul Cismigiu asteptand sa sune mama si sa zica " A dat drumul la curent " ca altceva nu vad ce as fi putut face sa nu ma plictisesc . Ma duc in " Gradina Japoneza/Japoniei [ I don't know ]" si ma asez pe o banca . Cred ca am vazut toate natiile de oameni trecand pe langa mine . De la romani la turci si de la rromi la germani . Stau in parc pana la 6 ... o sun pe mama ... nu , nu a dat drumul la curent ... Fuck !!! Ajung acasa . Ma simteam exact cum te simti cand vi de pe plaja dupa 6 ore de stat in apa . Lol ! Si ma culc . Ghici la ce ora m`am trezit ! Deci m`am culcat la 19:00 , 14.03.10 si m`am trezit in urmatoarea zi [ 15.03.10 ] la ora 15:00 ... O.O !!! Am dormit 20 de ore . WTF ?! Ok .. Bineinteles nu m`am dus la scoala , oricum trebuia sa stau acasa sa astept sa vina aia de la lumina/curent sa semnez nu stiu ce ca sa ne dea drumu` . Cand m`am trezit curent = 0 . Bai frate da`o dracu . Au zis ca vin in maxim 24 de ore si trecusera 28 de cand a vorbit cu ei mama . Am zis ok . I`am sunat si au zis ca vin pana la 18:00 MAXIM . Si ia ghici ! La ora 18:00 eu ma dadeam de ceasu` mortii ca nu aveam curent !!! Bine ... Pana la 18:00 eu m`am jucat Fazan ; Spanzuratoarea si X si 0 cu mama =)) ... La 19:00 a venit sormea . Doar o ora a stat fara curent ca deja nu mai suporta ... Si imagineaza`ti ! Eu cu sormea care nu ne suportam , din cauza curentului am ajuns sa ne ducem IMPREUNA in Auchan sa ne plimbam :| . La 10 cand ne`am intors muream de plictiseaalaa ... Ne jucam cu aparatu` foto .. ne faceam poze ca nu aveam ce face . Din 10 telefoane toate erau descarcate in afara de cele in care aveam cartelele , iar ele se descarcau ... :| . Ne jucam cu lumanarile ca nu aveam ce face ... lol . Aprindeam toate lumanarile , le stingeam , iar le aprindeam , puneam multe chibrituri la un loc si le ardeam ... etc :)) Cand nu am mai avut chibrituri am folosit scobitori =)) . A da ... nu aveam nici apa , nici caldura =)) , dar de data asta asta nu avea nici o legatura cu plata noastra ;)) . De dimineata la ora 09:00 mama a sunat la Electrica si le`a facut scandal . La 10:30 au venit si au dat drumu` la curent . Eram cel mai bucuros ... La 3 am ajuns de la scoala ... Si dau eu drumu` la calculator , si ghici ! NU MERGE NETU` . De ce ? Ca nu l`am platit din februarie ~X( >.< ... Acum stau la laptopul lu` mama si editez postu` , iar la PC meu e deschis Age of Empires ... Vreau neeeet ... , da` nu am bani sa il platesc :)) ... Pe data viitoare , cand o`i avea net... -.-'

5 comentarii:

SilverLuna spunea...

Waah, condoleante coaie.
Eu crek o luam razna. Sicer

Ionux spunea...

Interesant.Trebuia sa deschizi usile sa se faca curent.yo aja aj fi facut:d

Veve spunea...

ai scris toate astea p blog ? :o esti intr'o dunga !!! :))

FuNNy spunea...

Daca nu avem net cat aveai tu o luam razna intreadevar =))))).

Anonim spunea...

Doamne ... "frumoasa" zi :))

Trimiteți un comentariu