Alone with myself

31.3.10 Posted by Cîrjeu Daniel Marian „Cioco”

I'm stuck in my home ... alone ... with myself . E ora 04.06 , acum 20 min m`am trezit dupa ce am adormit la ora 22 . Nu , nu mint . Stiu ca ziceti " Cine tu ? Sa te culci mai devreme de 05 ??? O.O " . Adevarul e ca nu mai stiu cum e sa te culci mai devreme de 03 . Am inceput sa ma plictisesc de tipu` asta cu care vorbesc in fiecare zi si daca nu ma insel si cand dorm de vro 3 ani incoa . Vreti sa stiti cum il cheama ? Ehh... chiar si asa eu tot va spun . Il cheama Myself si e un tip foarte naspa . Nu iese afara , sta doar in casa la calculator , are o viata anti-sociala , nu se duce la scoala , with no friends , with no future , alone ... 4ever [ mda marog nu chiar asa alone ... inca ma mai are pe mine :D ] . Ma intreb oare cum poate sa existe un asa natarau ca Myself :-s ... Sper sa nu citeasca postu` ca o sa se supere . Ar trebui sa fac si eu ca VIRGULA crestinii , sa imi fac un prieten imaginar , sa zic ca e in ceruri , sa zic ca ma iubeste , dar sa scot faza aia cu daca nu respect alea 10 cerinte ca ma trimite in Iad ca deja cred ca le`am incalcat pe toate :) . Si sa zic " I'm not alone !!! Sparky [ asa l`am numit pe prietenul meu imaginar din ceruri ] is with me !!! He loves me !!! " . Uite Sparky va saluta " Salut prietenii lu` Dan a.k.a h3ad , a.k.a Cioco ! Sunt eu Sparky ! Va iubesc pe toti ! Am inima atat de mare incat incapeti voi toti in ea ... bla bla bla ! " . Sau ar trebui sa ma joc de`a Illuminati ca sa nu mai fiu asa boooored [ you don't know what a Illuminati is ? Check this or this . ] ... This life is a shit ... and it's my life !!! E 04:22 iar eu inca mai scriu pe blogu` asta care nu il citeste nici dracu . Ma intreb oare de ce scriu ? Oricum nu il citeste nimeni ... O fi doar un hobby ? Pai ... e lasa nu va raspund ca VIRGULA cu siguranta v`as plictisii . Hai ma nu ma mai rugati ... Bine ma va spun . Da e un hobby . Imi place sa scriu pe blogu` meu desi stiu ca nu e populat si stiu ca nu il citeste nimeni si ca asa cum scriu pe blog e lafel cum as vorbi cu Myself . Stiu ! Ati vazut filmu` " Me , Myself and Irene " ? " Nu ! " . Eh... Vi`l recomand cu caldura . E epic filmu` ala . Comedie pura ! " Huooo .. Nu ne plac comediile !!! Vrem horror !!! Sau cataclysme !!! " ... da` e cu Jim Carrey actor principal :( ! " AAA ... atunci ne uitam ! " . Ce grav am ajuns :( ... Ba sa vorbesc singur prin casa cu voce tare sau in gand nu e asa rau , da` sa ajung sa vorbesc si pe blog singur :| . Deja e grav . M`as duce la un psihiatru , da` nu m`as duce pentru ca aia sunt mai bolnavi ca mine fiind asa de dobitoci sa isi alege o asa meserie in care sa tratezi mii de oameni dusi cu capu` [ de placere ! sau na pentru bani ] . Pai voi ce credeti ma ? Credeti ca psihiatrul nu e intr`o dunga ? Ce credeti ca face atata timp acolo singur cand nu vine nici un pacient .. ca stiti in tara asta " nimeni " nu e intr`o dunga .. bineinteles ca si`a facut un prieten imaginar , daca nu e crestin si deja are . Put ! Da put ! Put si mi`e lene sa ma duc sa ma spal . Chiar ca am ajuns grav rau de tot ... Nu imi mai suport mirosu` ... cred ca nici Myself nu imi mai suporta mirosu` .. ohh ... da` el nu imi spune ... stiti e un tip timid si tine la sentimentele partenerului lui de camera . Sau poate nu put ?! Poate nu put si pur si simplu nu imi mai suport mirosu` k am stat prea mult cu el . Ce`ar fi sa ies pe afara ? " Nu ! Nu ! " Nu ma duc ! Afara sunt javre [ nu ma refer la oameni desi nu zic ca ei nu sunt ] , oameni rai care nu se gandesc decat la profit , si acolo nu mai sunt cu myself :( . Stiti , el nu iese in public . E intr`o dunga ... just like me . Revenind unde am ramas cu filmu` acela , pai practic eu sunt personaju` principal in filmu` ala . E vorba despre 1 Charlie jucat de Jim Carrey " YEEE !!! Il iubiiim !!! " care dupa ce nevasta`sa il inseala cu un negru care nu e mai inalt ca unitatea mea de la calculator , si ii face tripleti negrii , care cu timpul ajung mai grasi ca o balena , dupaia nevasta`sa il lasa balta dupa ce a zis ca ar merge cu el pana la capatu` lumii si ar manca untura de balena , pleaca cu domnu` mare cat usa ... usa pe unde intra cateii in filmele americane , si il lasa si cu 3 copii cu scula cat furtunu` si negrii [ nu`s rasist ] , el innebuneste pe parcurs dupa ce era respectat doar de copiii lui . El era bun cu toata lumea , iar toata lumea ii arata degetul din mijloc , just like this : " ,/, " , si isi creeaza inca o personalitate din necesitate . Una care nu mai e asa buna , dar el nefiind constient de creearea acelei personalitati , si de aici vine si titlul " Me , Myself and Irene " . Eh .. vedeti filmu` nu stau aku` sa vi`l povestesc pe tot , ce am innebunit ? E ora 04:48 si eu tot mai scriu in blogu` asta citit de peste . Cred ca sunt 1000 de fani entuziasmati care asteapta sa postez postu` asta ca sa il citeasca ... da` cum sa nu !? Ce dement ar citi un blog dement , despre un dement care are un prieten dement si vorbeste despre un personaj dement cu 2 personalitati demente dintr`un film dement cu un regizor dement care il are ca personaj principal pe dementu` de Jim Carrey !? Ohh .. Am obosit ! I think i'll go to watch episode 13 of Basquach! [ nu , nu am gresit numele , nu e sasquach , click aici pentru detalii despre ce e acest "Basquach!" , si da si click aici ca sa downloadezi episoadele cu subtitrare in romana ] . Booooring .. Ok ! Hai ca v`am plictisit destul , dar sper sa nu va fi plictisit atat de mult incat sa puneti linku` la blogu` meu la Blocked Links si sa nu imi mai cititi nici un post :( . Si acum o sa luati linku` la blogu` meu si o sa il recomandati mai departe printr`un mass pe Y!M [ a se citii Yahoo! Messenger pentru inculti ! :D ] pentru ca v`a placut foarte mult postu` si v`ati regasit in el :) . [ Oare ?! ] Va las cu o melodie foarte nice . Click to hear it ^^ [ iar pentru cei care nu stiu ce e un G6 , G6 e un aeroplan de lux :) , si nu zice in melodie gi sex , asa auzim noi ca suntem romani , numai la prostii va ganditi :-< ] In 1 ora o sa ma sune sormea sa ma trezeasca sa plec la scoala ! :)) E ora 05:05 .. See ya !

4 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate :) nice blog ! :) si eu sunt prietnul tau nu terror :p . PACE

veve spunea...

si te-am sunat !!! :)) si uau ! erai treaz :))

interesant c ai scris ... da nu-mi plac fazele de genu " eu cu mine si cu mine !!! vai c singur sunt !!! " fa-ti prieteni oMuleee >:D<

SilverLuna spunea...

auzi...in plm da yo ce sunt? hai cu noi la basket k m-am lasat de wow k e nociv...let's go outside =^.^=

FuNNy spunea...

ba dar noi ce suntem ?:-ss =)) naab >:D< las' ca ne ai pe noi nu esti chiar asa de singur =))

Trimiteți un comentariu